Wednesday, July 14, 2010

di mana (kerdip) bintang..

Share
terlalu sukar rasanya untuk selamanya menjagai hati dan berusaha membahagiakan jiwa insan lain sedangkan hati sendiri terjeruk.. sekian masa. sendiri keliru dengan apa yang hati mahu dan apa yang hati mampu. akukah..atau diakah? ..tinggal atau pergi. terus atau berhenti?



p/s : maaf catatan kali ini terlalu pendek

5 comments:

  1. chill la..
    baru sekarang tergerak hati nak catat sesuatu disini.

    sepanjang pembacaan selama ni, hidup anda serba serbi tidak kena.

    chill dude! ^_^

    ReplyDelete
  2. Acttly, Mie tertanya-tanya. Kenapa dengan abang sebenarnya ni. Semua tak kena. Pondok hatilah pe lah. Cube abang cakap betul-betul.

    JAP!!! Korang jangan baca dalam intonasi kitorang tengah gaduh. Mie tengah serabut ni tengok En. Ryzuan yang macam meroyan semacam je ni

    Sedangkan lidah lagi tergigit. Bawaklah bincang. Mesti ada jalan penyelesaian...

    ReplyDelete
  3. Dalam menyingkap kisah semalam ada byk yg kita rela tgglkan dan terpaksa kita lepaskan untuk mengejar satu kemaslahatan hidup yang panjang..Mungkin ingin kita berbeza tapi demi satu aturan hidup kita terpaksa lepaskan..Dalam keyakinan redha ALLAH kita mampu..INSYALLAH..

    ReplyDelete
  4. isk.... apo la... abg senior nih....
    dulu yani selalu jaga hati orang.. akhirnya hati sendiri tak terjaga...
    macam tu gak.. ada yang kata kena sayang orang baru orang sayang kita... huh tu zaman dulu2 kot.. leh la pakai... zaman skang yang utama diri sendiri...

    chilll la abang senior.. haha hidup ku jugak haru biru....

    ReplyDelete
  5. Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails