Tuesday, June 15, 2010

awak rasa..

Share
awak..
awak rasa dia tau tak,yang bila saya lebih banyak diam dari bercakap tu bukan sebab saya bosan,tapi sebab saya tanak ada perkataan-perkataan yang keluar dari mulut saya boleh melukakan hati dia

awak rasa dia tau tak,yang tiap kali dia order makan tuk saya,saya makan je tanpa banyak soal (walaupun bukan kegemaran saya) bukan sebab saya suka tapi sebab tanak kecewakan dia dan tanak dia berkecil hati.

awak rasa dia tau tak,tiap kali ade perselisihan saya sering mengalah.bukan sebab saya yang salah tapi sebab saya tanak hal sekecil itu berpanjangan.

awak rasa dia tau tak, tiap kali dia merajuk saya akan terus pujuk (walhal hakikatnya saya tak suka orang yang merajuk dan saya memang tak pandai memujuk) bukan sebab saya salah tapi saya tak mahu lihat ada air mata kesedihan di wajahnya.

awak rasa dia tau tak, tiap kali dia buat kelakar dan dia tertawa sendiri saya turut ketawa sama walaupun adakalanya kelakarnya tak kelakar pun.tapi saya ketawa juga sebab saya suka lihat senyumannya

awak rasa dia tau tak wak..


p/s : ..mengharap bintang akan bersinar

3 comments:

  1. abg senior...

    saya rasa dia tak tau la awak tak bagitau....
    isk... lau dia tau pun maybe dia bt tak tau...
    kena bagitau la baru dia tau..
    abg senior lebih tau dia kan.....

    sabar la k.. manusia tak sempurna tapi saling lengkap melengkapi.... =)

    ReplyDelete
  2. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. salam...
    saya nampk awk kat mc donald mahkota parade hari jumaat lepas...
    dulu selalu gak baca blog awk kat fs, blog yg sama ke ni?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails