Tuesday, December 15, 2009

serik T.T

Share
Sekitar perkhemahan di Kem Raudhah, Pulau Pangkor,Perak

neh feri penumpang lain..feri yang penulis naik belum sempat snap dah wat u-turn balik ke jeti Lumut. Laju kann..hmmm

yang selalu kita lihat.kat mana-mana pun, mesti ada papan tanda/peringatan/makluman sebegini.dah tunggu hilang suma perkataan n tinggal papan biru tu nanti baru diganti kot

kenderaan yang membawa penulis dan rakan-rakan ke tempat kejadian.laju sangat naik menatang ni, ngan jalan cam ular kena palu.rasa cam nak muntah

khemah yang menjadi tempat penulis dan 3 lagi rakan sebaya berteduh dari terik mentari dan petir selama 4 hari 3 malam. tapi tak satu malam pun penulis tido dalam khemah ni. sebab apa? sebab penulis sangat tak suka tdo dlm khemah. ada yang suka tido dlm khemah?huh..

dah nama pun camping, sure ada acara-acara jalan-jalan dalam hutan kan..

..panjat-panjat bukit

haa..dan ini, aktiviti yang paling menyentap jiwa penulis. sebab apa?

sebab kayak penulis terbalik di tengah lautan huhu cuak nak mampos! nasib dah berkonfiden ngan air sebelum hari kejadian

last day..begamba beramai-ramai.yeayy! da abes. seronok! TETAPI..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sampai je ke darat. sabun ini..


dan krim ini
menjadi teman setia mandi dan tidur penulis. sebab kullit lengan penulis mengalami 'kebakaran' yang agak kronik. Kering dan mengelupas. Inilah natijahnya menjalankan aktiviti laut tanpa sebarang perlindungan. takpa, nextime penulis pakai sut angkasawan ok. ni dah seminggu berlalu, tapi tangan dok lagu tu jugak..haihh..kena p klinik nie huhu


p/s : boleh tak lepas ni saya taknak terlibat lagi dengan aktiviti perkhemahan yang memaksa saya tido dan salin pakaian dalam khemah, makan dan minum ngan pinggan mangkuk berbasuh ala kadar, mandi ikut sempat dan dibakar terik mentari? boleh tak?

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails