Monday, November 9, 2009

untitled

Share



p/s : gambar-gambar di atas diambil di bawah pengaruh sedar huhu~

6 comments:

  1. After looking at this picture
    And i can see your face clearly
    I want ask u something
    Do we know each other
    And I'm still thinking
    Who are u actually
    Mr Fariz???
    Are u???

    ReplyDelete
  2. Sembahyanglah kamu sebelum kamu disembahyangi
    Orang mati tak ley sembahyangkan diri sendiri
    Orang yang akan menyembahyangkan untuk diri si mati tu.
    Awak ni siapa?
    Soalan Mie tak jawab lagi?
    Im just confuse with d name
    Ryzuan???

    ReplyDelete
  3. So, that's our duty to spread the awareness to the public. Isn't it?

    Hurm,at last...Abang admit gakkan? Siapa? Encik Farizz Izuan Subri? Betul ke nama tu? Main tulis aje tu...

    Hurm, dah puas melencong? Tiba-tiba ni muncul? Ape cerita? Mane tau orang ade blog? Pandai eh...

    ReplyDelete
  4. And ! more thing
    My name is
    FAUZZAN HELMY ANUAR
    Dah jadi Helymy tu nape?
    Ai, jagakan orang punya wifi pun x ingat nama orang?

    ReplyDelete
  5. Memang la x ada yg sempurna dalam dunia ni. Tapi, bagi Mie kesilapan tu boleh diperbetulkan. Itu pun... kalau kita nak dan sedar yang kita wat silap. Kan?

    Ni ape cerita ni? Kat mane sekarang? Buat ape? Jadi taukey 7E eh?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails