Monday, August 3, 2009

yang ketigabelas

Share
minggu yang mengujakan
walaupun penat tetapi aku tetap gembira
biar ada beberapa tugasan terpaksa aku tangguhkan seketika
kerana memberi sedikit ruang buat aku dan teman comelku menikmati saat-saat yang takkan mungkin berulang lagi
tak mengapalah
ada sesetengah perkara perlu dikorbankan demi mendapatkan sesuatu
kerana tak semua yang kita mahu kita akan dapat
kann?
huhh..dalam menghitung hari ke majlis anugerah kecemerlangan Yahyawiah yang tak berapa hari je lagi tuh
seluruh badan dari hujung kepala hingga ke hujung kaki aku mula berserabut
nak key-in marks students untuk tiga jenis peperiksaan (yang sering tertangguh) aku perlu siapkan segera tuk edarkan slip keputusan sebelum tibanya hari menandatangani laporan pelajar bersama ibu bapa yang diadakan sekali dengan hari anugerah tu.
khamis ni dah start ujian selaras 2 sampaila mnggu depan.
dalam masa yang sama ada bebarapa kursus/taklimat yang perlu dihadiri
aduhh..dengan pelbagai borang dan data yang harus dilengkapkan dan dihantar kepada pihak-pihak berkenaan
aku dah mulai rasa tekanannya
jadi aku nak tido sekarang
agar aku lebih bertenaga untuk menjengah hari besok
(insyaAllah)


p/s : jika hatimu terguris,itu bukan sengajaku.jika lantunan suaraku keras,itu bukan marahku.cuma emosiku kurang stabil.(cubalah) fahamilah aku..sepertimana aku (berusaha) memahamimu.

1 comment:

  1. Salam..jaga diri.....doakan yg terbaik iringi tiap langkah mu,,....Sabar,Doa dan Usaha...Segalanya adalah pasti....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails