Sunday, June 14, 2009

yang pertama

Share
Selesai 13 hari di Institut Perguruan Malaysia,Kampus Pendidikan Teknik,Cheras aku kini kembali menyambung baki tugas yang tersisa di Yahyawiah.Sebetulnya,aku belum bersedia menjengah hari besok.Mau atau tidak,suka atau tidak..aku terpaksa tempuh.Malam semakin larut..tapi mataku tetap mebulat biar badan dan fikiranku terlalu penat.Barangkali terlalu banyak yang berlari-lari dalam kotak mindaku.Aku lupalah jadual baru.Aku tak ingat besok aku kelas apa.Cadangnya tadi petang mau ke sekolah bereskan beberapa perkara.Kerana melayankan penat dan malas..nah! tertido sampai lewat petang.Mana mata tak membulat..Tapi sekejap lagi lelaplah ni (aku harap). Kata Ila ada cikgu baru masuk,perempuan.2 orang.Umur 26 ke atas. Lega,sebabnya ada sorang Cikgu Sains. Aku suka. Besok,berjumpalah kita :)
Ada ole2 dari Cheras,nanti aku catatkan di sini. Buat sementara,biar aku hilangkan dulu penatku ini.


p/s : "perang" lagi dengan dia..haihhh

2 comments:

  1. indah dan mudah menjadi kamu, bukan?
    kalaulah hari-hari aku seindah harimu.
    slamat malam.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails