Tuesday, June 30, 2009

yang keenam

Share
maaf,aku terlalu sibuk menguruskan pelbagai perkara itu dan ini ke sana dan kemari sendiri
aku harapkan minggu ini semuanya ok tapi macam tu jugak x berubah walau sedikitpun tetap aku sibuk
aku cakap pada dia tentang keadaan dan situasi aku sekarang ini
dia cakap
semua orang sibuk jadi tak payahlah merungut-rungut jinggut
OK
aku bukan merungut jauh sekali berkata nista apatah lagi beradu domba
aku hanya meluahkan perasaan yang aku rasa dan hadapi tika dan saat ini
jika kau sudah mulai bosan dengan segala apa yang kau depani sekarang
aku apatah lagi bukan setakat bosan malah jelak dan PUAS dengan setiap yang melingkar
HELLOooo
aku manusia biasa ok
bukan superman
bukan juga robot pintar comel bergaya macho yang diprogramkan untuk menurut segala telunjukmu yang kontot langsung tidak cantik itu
sudahlah telefon bimbit pemberian teman comelku lesap macam tu saja dek kelalaian dan kecuaian serta ketidakperihatinan-terhadap-sesuatu perkara-pada satu2 masa-aku
HILANG FOKUS - kata dia
benar?


i will always love u




p/s : pernah merasa ditipu? menipu? ah,selalu jekk..






1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails