Thursday, December 11, 2008

fun with no direction

Share
"apa yang fariyz cari sebenarnya dalam hidup fariyz?"

soalan biasa
tapi aku terdiam
terkedu untuk menjawab..

aku mati akal

tetiba aku baru tersedar
apa sebenarnya tujuan dan arah hidup aku

di kala usiaku menginjak 23 tahun
aku gembira
kerana sudah 23 tahun umurku
tapi apa maknanya

aku semacam baru kenal dunia

tapi bersamaku

aku heret juga segala rencam
segala titik hitam mewarnai sebahagian kecil hidupku
apa perlu lagi aku tambah segala macam warna titik itu?

apa perlukah aku menjadi titik hitam dalam kehidupan orang lain?

apa yang dah aku buat selama 23 thn ni???

atau..

adakah ini baru bermula segalanya..?

yang mana?

aku keliru

aku masih mencari diri aku

mencari diri aku yang sebenar

di mana..

dengan siapa..


"apa yang fariyz cari sebenarnya dalam hidup fariyz?"


argggghhh!

(boleh tak sape-sape tolong tutup lampu tu dan biarkan aku tidur dengan selesa.....)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails